Langeland!


Laaaangeland

Ja, nu er turen gået til Langeland med bedsteveninden og hendes familie og papfamilie. Det er super hyggeligt. Jeg ville ønske jeg kunne tage et par billeder og sætte ind, men på må vente til jeg kommer hjem (fredag). Vejret er skønt, solen skinner. Stine og jeg gjorde cykler rene som det første, da vi ankom igår ved 16-17 tiden. Derefter spiste vi, og så hoppede vi ellers på cyklen ned til vandet. Der var godt 2 km. men det var en dejlig cykeltur, trods de noget hårde sadler på cyklerne. Vi oplevede bla. et rådyr der sprang lige foran vores cykler, en død slange, et par flagermus osv. Så jeg nyder ferien, håber i gør det samme. Vi ses, peace out.

– Amalie.

Skriv en kommentar

