Byebye – Smutter til Langeland


Hej

Ja det er sådan, at jeg smutter til Langeland med min bedsteveninde, Stine, og hendes familie her imorgen formiddag. (Det er Stine og jeg, der ses på det store billede oven over.) Som sagt, tager vi afsted imorgen (mandag) og så kommer vi hjem igen fredag den 5. August, på et eller andet ukendt tidspunkt. Dvs.  at mandag, tirsdag, ondsdag og torsdag kommer der formentlig ingen indlæg. Medmindre jeg er så heldig, at der er internet i det sommerhus vi skal være i, men det kan jeg ikke være sikker på der er. Men jeg håber i klare jer uden, og hygger jer her de sidste par uger af sommerferien. Jeg ved ikke medjer, men jeg starter i skole igen tirsdag den 15. August, så vidt jeg ved. Det er nemlig ugen efter Skanderborg Festival – Danmarks Smukkeste Festival. Jeg skal starten på en frisk, helt nyt skole år, ny klasse, nye venner, nye lærer og det hele. Jeg er lidt spændt på hvordan det skal komme til at gå. Heldigvis har jeg fået mine dejlige piger Stine, Marie, Mette og Ramina med ind i klassen. Så helt galt kan det ikke gå.

Pigerne fra den gamle klasse. Åh ha, det bliver hårdt at blive splitter fra jer.

Vi ses, efterlad gerne en kommentar. Jeg elsker at høre hvad i har at sige. Kom også gerne med et emne til en evt. diskution/debat – så kan vi altid tage den senere. Peace out.

– Amalie.

Skriv en kommentar

