Sommer, badning og is♥♥♥


Sol, sol, sol, sol, sol og mere sol

Åh ha da, det er en dejlig dag i dag. Jeg har slet ikke haft tid til at blogge før nu. Jeg har haft for travlt med at slikke sol, bade og spise is i det her dejlige vejr. Men har dog husket at tage et par billeder til jer so altid. Lige nu sidder jeg inden for, da det næsten blev for varmt udenfor. Så nu kan jeg sidde og hygge mig med musik og kigge på sko. Jeg mangler (eller, jeg vil i hvert fald viiiirkelig gerne have) et par plateau sko, så hvis i har et link, mærke, butik anything til et par flotte ikke alt for dyrer plateau sko så skriv for søren!

Håber i fortsat nyder dagen og ferien. Vi ses.Peace out.

Mit outfit i dag består af min røde og pink bikini fra Bo Bendiksen, en sandfarvet skjorte fra Only og et rødt bælte fra genbrug. Det skulle bare lige være noget man nemt kunne tage af og på når jeg skulle bade!

– Amalie.

Is er bare dejligt, især på sådan en varm dag som idag.

 

 

Bade, bade, bade. Jeg er normalt ikke typen der hopper i en bikini og så i bassinet, men jeg kom altså i dag. Fristelsen var alt for stor :-)

Skriv en kommentar

