Fosinket opdatering


Jaa..

Det var meningen jeg ville have lavet dette indlæg før klokken slog 12.. Men orkede det ikke lige, heheh. Jeg ville bare lige vise jer mit outfit fra idag(igår) og noget af hvad jeg fik købt inde i Ebeltoft. Men bedre sent end aldrig, right?

I sommerhuset. Mit tøj sidder underligt, men altså.. Skulle ikke lave det helt store idag, så det blev afslappet tøj. Faktisk, er både shorts'ne, toppen og bæltet fra genbrugsen. Herligt hvad man kan finde der, af gode ting og sager! (tag jer ikke af mit ansigt..)

Jeg var lige et smut forbi en genbrugs butik i Ebeltoft idag, hor jeg fandt denne hvide ærmeløse skjorte med fine guld knapper til 20 kr.

Forresten, i må meget gerne kommentere mine opslag, så bliver jeg så glad! Håber i har en god ferie. Peace out.<3

One response

  1. Sonja

    Enormt fedt tøj! Jeg forguder din stil, den er for fed. <3

    30. juli 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

