Update fra sommerhuset.


Hej folkens!

Ja, jeg er jo i sommerhus. Vores sommerhus ligger tæt på Ebeltoft, så der var vi lige et smut inde idag. Det er nu en rigtig hyggelig by, ikke så meget en shoppe by, men fik da købt en ærmeløs hvis skjorte fra genbrugsen og en Bo Bendiksen bikini. Så det var fint nok! Lige nu sidder jeg udenfor i  haven med min computer og hører Katy Perry – Last Friday Night (T.G.I.F).. Er normalt ikke til Katy Perrys musik, men den her er altså bare herlig. Bliver i mega sommer humør af den. Og så lige en hindbærsnitte og lidt jordbær til, mmh. Livet er herligt.

Ebeltof er nu meget hyggeligt, især nå der er marked.

Ja, jeg hygger i haven med musik og kage. Heh.

Jeg håber i hygger jer der ude i det danske sommervejr, eller hvor end i nu er henne. Hvordan har din sommerferie været indtil videre?

Hyg jer, vi ses. Peace out.

– Amalie.

Skriv en kommentar

