Nightnight – Outfit.


Ja.

Ville bare lige sige godnat og sætte et par billeder ind af min aften og dag osv. Og af mit aftens outfit, heh. Jeg smutter i sommerhus imorgen tidlig, hvilket jeg ikke glæder mig så voldsomt meget til, men det er fint nok der er nemlig kommet internet, så kan stadig blogge, yes! Når men, enjoy..

Tog den ny indkøbte hvide blad-bluse, en sort top og et par shorts. Der var mit aften outfit, det skulle være lidt festligt, det var trods alt mor fødselsdag.

På mormor og morfars altan. Herligt vejr.<3

Mine elskede råhvide sivkilehæls sko/espandrillios, fra Nelly.com. Looooove!

Aften solen fra mormor og morfar's altan d. 27 juli <3

Vi ses imorgen fokez. Er for træt nu, til at blive oppe. Peace out.

– Amalie.

Skriv en kommentar

