A summerday.


Yoyo yikkidi yo.

Yesyes, jeg er i sommer hus, juhu.. Ej, det er fedt nok så længe solen skinner, som den gør lige nu, så kan man nemlig ligge ude i solen med sin computer! Heh. Når men her er jeg så sammen med min lillesøster og hendes veninde og selvf. min mor og far. Jeg skal være her til mandag morgen, hvor jeg tager hjem for så at tage til Langeland med min bedsteveninde, Stine, og hendes familie + pap familie. Det skal nu nok blive rigtig hyggeligt.
I får lige mit outfit of the day + andre billeder her fra sommerhuset.

Mit ansigt er lidt pædofilt-agtigt her..Gul, gul, gul. Btw. Mit ansigt var grimt.Dagens outfit.Elsker den! Og syntes bare det her billed var lidt nuttet, så hehe.

 

Lige et hurtigt billed i sommervejret.

Elsker den! Og syntes bare det her billed var lidt nuttet, så hehe.

Skriv en kommentar

