Update.


Hm..

Tror ikke det bliver til noget med Nicklas i dag, men whatever. Jeg har sådan en trang til at shoppe, så tror jeg vil smutte ned i byen. Tjekke lidt i genbrugs butikkerne og vil også gerne finde lidt neglelak og en 3 mm stretch til mit højre øre. Heh. Hvis man så bare havde penge nok til det hele, ville det jo bare være perfekt. Men sådan går det jo, når man ikke har noget job og nærrige forældre, i følge mig i hvert fald. Hey, vil forresten også godt lige linke mine 2 favorit bloggere og inspirations kilder: http://annasofiescloset.blogspot.com/ og http://www.carolineevigglad.com/ .. Jeg elsker de her to blogge. Når men, jeg vil smutte op til spejlet og fixe mit hår og ansigt inden jeg tager der ned i byen. Vi ses.

– Amalie.

Blå skjort: 100% silke fra genbrugsen til 40 kr. Rav halskæde: Arve stykke fra farmor. Helt klart nogle af mine ynglings ting.

2 responses

  1. frida

    hehe nærige forældre kender jeg ikke til mest fordi jeg selv er mere nærig!!

    nize skjorte

    27. juli 2011 kl. 09:12

    • Hahah, fedt! Det var jeg også engang, men er vokset fra det.. Så nu er jeg fattig hele tiden!
      – Heh, tak. Er glad for den!

      27. juli 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

