Galleri

Indkøbt.


Yeeah.

Jeg var i genbrugs butikkerne her i Skanderborg, for at shoppe lidt, som jeg havde sagt jeg ville her tidligere i dag. I did. I den første, var der bare så meget fedt tøj. Kunne have købthalvdelen af butikken, men begrænsede mig dog. I den næste, var der desværre ikke så meget, men fik da købt lidt. Heh, så nu har jeg shoppet mig fattig i genbrugs tøj igen.

(Undskylder for kvaliteten af mine billeder, men mit kamera har valgt at gå i stykker, så billederne er taget med min mobil..)

Det blålige bæltespænde.

Jeg fandt som det første denne sorte lille jakke/blazer. Der er skulderpuder i, de sidder dog ikke så godt fast, men det kan jeg hurtigt lige fikse. Den har en fin lille detalje med velur på kraven, tror jeg gav 40 kr.

Den sidste ting jeg købte, var den fine bluse med knapper til 25 kr. Lige sådan en jeg stod og manglede.

Jeg manglede sådan bælter. Så jeg fandt lige disse to. Det blå og guld, til taljen uden på en oversize skjorte eller trøje. Det røde til almindelige busker eller shorts. Jeg fik dem for 15 kr. stk.Det blålige bæltespænde.

Det er måske svært at se, men jeg fandt også lige denne søde, lette sommer trøje. Den er rigtig fin til både hverdag og fest men en ensfarvet top under. Jeg gav 30 kr. for denne lækre lillesag.

Var også lige forbi den lokale Vila forhandler, Miva, hvor jeg så disse sorte skind shorts hænge til 100 kr. Før prisen var 800 kr. Et kup hvis i spørger mig. Jeg valgte en størrelse, der var noget større end hvad jeg normalt bruger, fordi jeg gerne ville have dem lidt baggy agtige.Jeg fandt som det første denne sorte lille jakke/blazer. Der er skulderpuder i, de sidder dog ikke så godt fast, men det kan jeg hurtigt lige fikse. Den har en fin lille detalje med velur på kraven, tror jeg gav 40 kr.

Jeg fandt også denne meget hidsigt farvede oversize skjorte til 30 kr. Den er bare liiiiige mig, og rigtig fin med et lille bælte omkring taljen.!

Jeg fandt et fint, lille, lidt skinnende tørklæde eller sjal til 10 kr.

Genbrugsbutikker har bare det fedeste tøj efter min mening. Peace out.

– Amalie.

4 responses

  1. Sonja

    Like, like, like. <3

    27. juli 2011 kl. 09:12

    • He he he. Me too <3

      27. juli 2011 kl. 09:12

  2. LOVELY, sikke nogle køb.
    Tror jeg må i Skanderborg genbrug en dag, hvilken genbrug var det. Så kunne jeg jo se, om der var en lidt tættere på mig, de ser godt nok ud til at have meget lækkert! :)

    27. juli 2011 kl. 09:12

    • Ja! Det er bare herligt, heh.
      Er ret sikker på det var en Røde Kors butik. Ja, og der var meget mere. Men blev simpelthen nødt til at begrænse mig!:D

      27. juli 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

