In my head..


Åh ha.

Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg kan ikke lade være med at tænke på Mikkel og jeg som et par. Jeg savner det og idag, er det præcis en måned siden jeg gjorde det forbi. Åh shiiit, som tiden da går. Jeg fortryder og på en måde ikke. jeg tænker bare heletiden på, hvad vi stadig manglede at gøre som et par. Vi var jo slet ikke færdige. Jeg tror stadig det er for det bedste, men alligevel. Det er hårdt at se ham have det så nemt, og være kommet op på hesten igen – når man selv ligger i grøften og kæmper. Den dreng, han var nu noget særligt. Men må nok hellere se det i øjne, jeg er single. Nu skal der bare festes, drikkes og hvad der ellers hører sig til resten af sommeren. Der skal især gives den max gas på festivallen – Skanderborg Festival, inden jeg starter i den nye 9. klasse.

Der var engang.

Jeg burde nok holde op med at kigge på det her billed, men vil heller ikke tænke tilbage på den tid, som noget negativt. Det er bare hårdt at se på, men gør det alligevel.

Btw, tillykke med fødselsdagen muttie. Hvad er det, 43 år eller noget. Når men, tillykke til hende i hvert fald.

– Amalie.

2 responses

  1. Belinda/ Belle?d;

    Aww.. I så nu meget søde ud alligevel!

    27. juli 2011 kl. 09:12

    • Den har jeg så ofte hørt, heh. Ja, det gjorde vi vel. Det var også en herlig tid vi havde!:-)

      27. juli 2011 kl. 09:12

Skriv en kommentar

