Chillax main.


Yo!

Er i totalt hip hop – sprog’s humør idag. Jeg ved ikke lige hvad der sker for det. Når men, jeg skal så meget chillaxe i dag. Jeg kom jo hjem fra ferie igår. Har været i Holland og Belgien de sidste 7-8 dage. Det var sejt nok. Jeg elsker Amsterdam, heh.
Når men, jeg regner med muligvis at skulle chille med min ven Nicklas idag. Men nu må vi se. Lige nu, sidder jeg bare på min flade og kigger på sko og tøj. Ahh, det er herligt.

I får lige et lille billed fra min ferie her:

Ferie memories.

Min søster og jeg, der går lidt rundt i Bruxelles. Ja, jeg er så hende pærene med mørkt hår.

– Amalie.

Skriv en kommentar

